mandag 1. november 2010

Mitt "nye" liv

                                              Soverommet mitt
        Kjøkken/ stue/ oppholdsrom, som ikke ser helt sånn ut, da jeg har ommøblert et par ganger.
                                             Bor i det mint grønne huset med veranda, rett under vulkanen.
Bakgården; utsikt fra verandaen min. Her vasker jeg opp, og skulle jeg få ånden over meg er det her jeg vasker klær forhånd. ( Det er et vaskeri i byen.)

Hei!  Da har jeg endelig skaffet meg en blogg. Var på tide, har bodd i Guatemala  i 1 måned alt. Tanken med bloggen er å skrive om det som skjer i livet mitt av stort og smått i hverdagen og på jobb. Begynner med å vise noen bilder av der jeg bor.

Leiligheten ligger i andre etg i bakgården til familien Mogollòn bestående av Edvin, Grisel og deres 2 tenåringsdøtre.

2 kommentarer:

  1. Så kjekt å se og lese hvordan du har det, Trude :) Tone snakker masse om at de skal ned å besøke deg, og det henger post-it lapper med spanske ord og uttrykk i hele leiligheten! Jeg gleder meg til å følge deg gjennom bloggen din. Klem fra Mari :)

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha! Gleder meg masse til Tone og Mikael kommer, blir skikkelig stas:)

    SvarSlett